söndag 21 november 2010

21/11

Helt slut är jag efter våran lilla tripp till Ullared men attans så kul jag har haft. Vi lämnade västerås vid halv 4 tiden på fredags eftermiddagen och när vi kom fram till kungsbacka där vi skulle bo så var jag sjukt trött. Vi åt middag, såg på tv sen var det dags att bädda upp. Jag och Daniel skulle sova på en sån där stor luftmadrass ni vet? Men gissa om det var hål i den? det slutade med att vi fick sova på en massa kuddar och ja jag sov väl helt okej men daniel däremot somnade inte förrän vid halv 4, stackarn. Vi gick upp ca halv 7 och då var det dags att hoppa in i duschen och fräscha till sig. Sedan var det ca 45 minuter till Ullared, och när vi väl var framme möttes vi av sjukt mycket folk. Daniel blev galen därinne så jag och filli bestämde oss för att gå utan honom. Vi plockade vagnen full och ja i klädväg tycker jag inte att dem har så mycket snyggt att erbjuda bara en massa skit egentligen, men en massa annat typ inredningssaker och JULKLAPPAR. Köpte jätte bra saker kan jag säga men kan ju inte avsölja vad eftersom då avslöjar jag ju vissa julklappar och det är kanske ingen bra idé.

På fredag är det iaf min dag, och det kommer bli en riktigt bra dag det känner jag på mig!