lördag 24 juli 2010

24/7

Kan ju säga att smärtan jag fick gå igenom igår inte var något jag kan tänka mig att göra om, säger bara aldrig mer. Skönt att det ändå kom igång ovanligt fort så jag slapp ligga och vänta. Hade även med mig både mamma och daniel som stöd så det gick bra. Kändes även skönt att ha mamma med eftersom hon ändå jobbar med det där. Denna helg blir det bara att ta det lugnt eftersom jag behöver vila och har inte direkt någon lust eller ork att göra något. Så Daniel får helt enkelt pyssla om mig vilket han har skött så bra.

Hoppas även på att jag kan jobba på måndag för blir antingen att jag börjar jobba igen på måndag eller på onsdag eftersom jag enligt schemat ändå är ledig tisdag. Men hoppas att jag kan komma igång igen på måndag, konstigt nog så saknar jag faktiskt att jobba det är skönt att ha något att göra på dagarna. Dock så har ju jag och Daniel haft riktigt mysigt nu när jag varit sjukskriven men han har ju också jobbat i köping vissa dagar.

Nu ska vi se på film som vi faktiskt tro det eller ej har hyrt för engångs skull, tack å hej.

Ps. vi saknar joanna och johan.