onsdag 21 juli 2010

21/7

Har inte bloggat på ett bra tag nu men det har sina anledningar. Har hänt lite den senaste tiden. Jag och Daniel har gått igenom en ganska kämpig period ett tag nu men det blir väl så när man inte tar sitt ansvar. Vi har oss själva att skylla,det är dock jag som fått tagit den värsta smällen men det är på väg tillbaka nu iaf. Även om det kanske kommer vara jobbigt ett tag framöver. Har mått illa konstant nu i en vecka och även besökt sjukhuset 1 gång i veckan den senaste månaden. Men var där idag och började den lilla processen så nu är det igång. Och ja självklart känns det jobbigt, men jag känner ändå att det som inte vara något att välja på. Känns ändå också skönt att jag har så mycket stöd så det är ingen risk att jag går och blir alldeles för deprimerad.

Nu ska jag och Daniel som vanligt mysa till en bra film, tack å hej.

Förresten börjar dra ihop sig tills det är dags för mig och daniel att lämna sverige i 2 veckor för lite sol och bad.