onsdag 16 juni 2010

16/6

Var ett tag sen jag skrev nu men har varken haft tid eller lust.

Halva veckan har gått så snart är det helg och känner att det behövs är helt slut. Denna vecka har alltså bestått av jobb, träning och mys med mannen min.

Just nu ligger Daniel och Filli och slåss här brevid mig och ja jag måste medge att Daniel är lite väl hårthänt, haha. Innan idag så hade vi "slagsmål" alla tre och ja såklart så blev det jag och Filli mot Daniel och klart att vi vann.

Imorgon blir det jobb och sedan mys med Daniel sen träning fårse om jag tar den direkt efter jobbet eller om jag tar den lite senare. Vi är home alone från imorgon till söndag så denna helg kommer endast bestå av en sju jävla massa mys.

Just nu vill jag och Daniel bara dra iväg till lite värme, men det får helt enkelt vänta tills augusti. Men det känns bra ändå för då har man ju som ändå något att se framemot när man sliter på jobbet helt sommaren. 2 månader är det typ kvar och det går ju undan om vi säger så. Vi kommer iaf bli borta 2 veckor även denna gång, 1 vecka är för lite. Kommer bli så sjukt nice att dra iväg sen när alla andra har slut på sin semester. Sen när vi kommer hem därifrån så är det ju inte långt kvar tills vi drar igen. Kan livet vara bättre? no.

Nu ska jag gå och hjälpa Filli så att Daniel inte skadar henne allt för mycket.

Min Daniel är bäst.