söndag 6 juni 2010

6/6

Idag blir det förmodligen ut och åka båt, gah det är vad jag kallar fashion. Det är ju riktigt fint väder idag också inte ett moln så långt ögat kan nå. Vi får se hur det blir och när Daniel är klar därborta, hoppas gör jag iaf.

Helgen har varit mysig, blev mys i fredags träffade ju även hanna en stund på kvällen men sen bestod kvällen av en massa mys med min man. På lördagen så blev det inte direkt något gjort på dagen förutom mys men på kvällen så blev det att träffa Daniel och Simon och sedan åkte vi hem till Emilie och tog ett glas vin eller ja ett glas blev två osv. Det var mysigt.

Nu ska jag göra någon nytta, kanske börja städa mitt rum lite? Vi får helt enkelt se vad jag har lust med men förmodligen så kommer jag bli sittandes här framför datorn, love it.

Summerfeelings!