måndag 7 juni 2010

7/6

Det blev en båttur igår till slut, love it. Blev även ett dopp från båten, trodde aldrig Daniel skulle ta sig i men med lite tjat från mig och filli så vips så var även han i vattnet. Kallt var det men ändå inte så farligt. Dock så hatar jag mälaren, så äckligt vatten, botten allt! Men det får helt enkelt duga har ju ett spa på jobbet om jag inte klarar av snusksjön i sommar.

Släkten från Umeå kom även igår eller ja moster, hennes man och kinsKarin, fast hon åkte dock till stockholm idag men på torsdag så är hon tillbaka som tur är. Då kommer det bli mys.

Jag saknar min pojkvän just nu, inge kul alls. Nu har han varit borta sen 5 i morse och han kommer inte hem förrän tidigast 20.30 eftersom dem hade möte 19.00 i sthlm idag. Vi har ju inte varit ifrån varandra mer än 4 timmar sen innan London så ja inte så konstigt att jag är lite nere. Min man är iaf helt klart bäst, tur att vi är ett såkallat "perfect couple". När han kommer ikväll så blir det iaf film och mysipys.

För övrigt så går träningen fortfarande hur bra som helst befinner mig på gymmet varje dag. Men känner att det är kanske inte så intressant att veta om min träning? För jag skiter blanka fan i andra människors träning så varför skulle folk intressera sig för min? Därför så kommer jag inte nämna det så ofta längre. Räcker med att ni vet att jag befinner mig på gymmet minst 1 gång om dagen.
London bilderna kommer snart, har inte orkat lägga upp dem här på bloggen bara men snart så. Nu ska jag gå ner och sociala lite, tack ååå hej.