fredag 4 juni 2010

4/6

Har suttit och tittat på hundraser nu inför mitt hundköp som förmodligen kommer äga rum i början av nästa sommar. Jag vet att det är långt kvar men jag längtar som fan. Jag älskar ju som sagt hundar och jag känner att jag är redo för ett sånt stort ansvar. Jag vet att jag kommer bli en utmärkt "hundmamma". Jag har även tänkt på allt ansvar och all tid det tar och jag har bestämt mig för att avstå vissa saker i livet för en hund är viktigare. Jag vet även att jag har så pass många i min närhet som kommer ställa upp för mig om det någon gång skulle krisa. Och självklart är det inte slut rest för min del jag kommer självklart fortsätta att resa. Mamma och Pappa har redan sagt att dem självklart ställer upp för mig då och tar hand om den lille. Det kommer iaf bli en hane för hona är jag helt enkelt inte sugen på att skaffa mig. Jag har ju två hanar hemma nu eller ja familjen har och jag tycker helt enkelt att det är något för mig. Han kommer bli så lycklig den lille sötisen som får komma till mig. För han kommer bli mitt allt helt seriöst min lilla diamant.

Nu ska jag och Daniel se på film och mysa sen får vi se om vi gör något lite senare vet faktiskt inte än. Först ska jag visa Daniel den hundrasen som jag tänkt mig. Han kommer gilla den lilla söta saken.

Åh jag är så lycklig det är helt galet.