fredag 4 juni 2010

4/6

Ikväll har jag och Daniel lagat tacos här hemma hos hans mamma. Dem är ute hos Sanna så då blev det för oss att fundera på vad vi skulle äta till middag och finns det någon bättre fredagsmat än den gamla klassikern tacos? Nej tror inte det faktiskt.

Nu ska vi åka och träffa Hanna en stund och snacka en massa skit, just love it. Senare så blir det förmodligen ett skönt bad och sedan massa bra filmer. Jag kunde inte vara lyckligar faktiskt.

Snart går jag ju också upp på heltid och visst känns det både kul och tråkigt. Det känns ju kul för att pengarna kommer rulla in och tråkigt för att jag inte komma kunna göra något i sommar. Men man får helt enkelt göra det bästa av situationen blir några kort resor över helger med Daniel iaf, bland annat till gröna lund, kolmården och kanske lisberg och ullared mn vi får helt enkelt se vad vi hinner. Förmodligen åker vi en helg till Gotland också eftersom Daniels mamma och dem ska dit i 3 veckor hoppas jag är ledig någon långhelg bara. Sedan så åker vi ju utomlands i augusti i 2 veckor så bara att kämpa på tills dess. Cant wait!

Nu måste vi åka innan hanna blir galen, tack å hej!