fredag 25 september 2009

Fredagsmys.

Kom nyss hem från en tur på stan med min kära pojkvän. Köpte 3 stickade tröjor, skärpning Signe med stickat,redan köpt för mycket av det plagget denna höst. Kan inte rå för det men it makes me go gah this autumn.
Ikväll blir det Bio med min kära pojkvän, flickan som lekte med elden blir det. Han ligger här brevid mig och klagar på att han är så trött, "suck". Vi var micket busiga imorse vi försov oss båda två, ooops rå. Efter bion åker vi hem till hans mamma och sover där och blir ännu en film den andra johan falk, vapenbröder, puss på dessa filmer.
Jag saknar även Rhodos, vill bara tillbaka mer och mer för varje dag. Allt var så skönt man slapp en viss person, och vardagsproblemen, och allt var bara så otroligt skönt. Nu är man vit,fet och allmänt äcklig, usch på det.
Hade även en lång välbehövd telefonkonversation med min vettiga vän emilie, kram!
Tataa..