lördag 26 september 2009

yesterday, today, tonight

Bion igår var bra, faktiskt riktigt nöjd. Är sjukt trött efter inatt vi somnade inte förrän runt 4 och blev väckta av Filli och Gustav i morse som lekte utanför. Men hade turen att somna om en liten stund iaf, skönt.
Idag har jag varit och shoppat lite med daniel, underbart. Han köpte två stickade tröjor och jag en jacka eller tröja vet inte riktigt vad jag ska kalla den men underbart fin, även den stickad. Så det blev ej så att jag la av med det stickade men som sagt it makes me go gah så vad ska man göra?

Måndagen den 5/10 har jag bokat tid hos frisören då blir det färgning och klippning. Har dock inte riktigt bestämt mig än för vad jag ska göra funderar på att bli lite mörkare. Men vet inte om jag vågar medtanke på att jag alltid känner sådan enorm ånger när jag gör det. Spänningen är olidlig. Dagen efter drar jag och daniel förmodligen till stockholm för att handla lite kläder osv. Ikväll blir det lugnt med film och mys..

Cause you're all i want
you're all i need
you're everything, everything <3