onsdag 23 september 2009

My beautiful day!

Dagen började med att jag åkte till praktiken klockan 09.00, och ja praktik även fast jag tagit studenten. Har en praktik kvar sen 2.an som jag var tvungen att ta igen nu efter studenten. Den håller på i 4 veckor och nu är jag redan inne på vecka 3. Praktiken har jag på hjärtpunkten skiljebo, en mötesplats för äldre där dem träffas för att umgås, gå promenader, fika, se film, gympa och spela exempelvis bingo.

Efter praktiken hämtade daniel mig som i stort sätt varje dag vi åkte då hem till mig slog på sagan om konungens återkomst och mös. Åkte även för att träffa Alexander Joanna Schulman som impulsivt färgat sitt hår brunt.

Ikväll blir det jag och Daniel med en lillasyster och 2 små hundar. Vi ska laga mat och se på idol, efterlyst och den nya johan falk. Misigt!



Tataa..