lördag 18 september 2010

18/9

Denna dag har varit mest lugn, inte gjort speciellt mycket. Jag och Daniel tillbringade i stort sätt hela den här dagen i sängen. Men vi hann även till hälla en snabbis, för att kika om de hade någon att erbjuda. Men efter att ha varit både i tunapark och Stockholm denna vecka så hittade vi inget speciellt. Förstår inte att man kan ha en sån stark abstinens efter shopping hela tiden? Får man helt enkelt aldrig nog?

Förresten så blir det förmodligen ingen resa nu heller pga att jag har magsår. Känns ju inte så kul. Men får helt enkelt se framemot resan i vinter, vi vet dock inte vart vi ska eller så än men vi har ju som lite förslag men dem får ni veta en annan dag eller kanske lite senare ikväll.

Nej nu ska jag lägga mig och äta isbitar och surpla på mitt vatten. Sjukt tråkigt men så äre!