lördag 18 september 2010

18/9

Sitter och kollar på Notting hill med Daniel, härlig film enligt mig. Måste vara den 50nde gången jag ser den skulle jag tro. Men den är fortfarande lika rolig.

Är så trött på att ha magsår nu så att jag vill kräkas. Det gör sjukt ont som tur är inte hela tiden men när det gör det så vill jag typ skära av mig hela överkroppen. Så nu är det slut på mitt liv som en riktig stresser, jag har alltid varit sån som gör allt i sista sekund. Till exempel om jag ska vara klar en speciell tid så väntar jag alltid tills det är mini lite tid kvar tills jag börjar och det slutar alltid med att jag blir sen.

Skrev i mitt förra inlägg att jag skulle skriva om vinterese planerna jag och min man har och ja det vi har pratat om är att besöka något av dessa ställen: mauritius, maldiverna, dominikanska republiken, texas, LA eller kanske att bila igenom hela USA. Det är något vi båda alltid velat, jag minns att jag skrev det i min dagbok när jag var liten och det var efter jag sett filmen crossroads med Britney. Men vi får helt enkelt se var vi åker. Många undrar varför vi inte åker till typ thailand eller något ställe i Asien men som jag tidigare sagt så lockar det inte oss. Jag vet inte varför jag fått för mig att det är skitigt där. Men som sagt så får vi se kan ju hunnit ändra min uppfattning om Asien tills dess.

Nu ska vi gå ut med hundarna på en promenad eftersom vi är hundvakt. Hörs senare eller imorgon.