söndag 19 september 2010

19/9

Sitter i telefonkö till polisen. Måste göra en förlust anmälan på hela min plånbok. Tappade tydligen den idag när jag var på väg hem från valokalen, känns ju sisådär. Jobbigt att behöva en massa nya kort. Men jaja så går det när man är ett klantarsle.

Sitter och lyssnar på musik och sneglar lite åt valvakan, men känns lite ointressant eller kanske fel ordval men det är ju som redan klart och det har det väl varit i veckor, de blåa kommer ju sitta kvar i makten. Sen är det en sak som bekymmrar mig och det är de där jävla Sverigedemokraterna, när ska svenska folket förstå att det faktiskt inte är parti? Dem skulle aldrig klara av att styra ett land som Sverige, förstår inte folk hur Sverige kommer se ut när dem suttit där i 4 år? Helt sjukt hur folk tänker. Jag blir fan mörkrädd för hur svenskar har blivit, det är fan pinsamt. Jag tycker inte att Sverige ska vara en främlingsfientligt land, skärpning!

Ska pussa lite på Daniel nu också.