onsdag 29 september 2010

29/9

Inte bloggat på ca en vecka, har helt enkelt inte haft tid. Men ska berätta lite av det jag gjort i veckan som varit.

I lördags blev det uppsala på dagen med daniel för lite shopping, en riktigt mysig dag hade vi. Jag ville helst till stockholm men det kändes onödigt eftersom vi varit där veckan innan och shoppat. Så det fick ta och bli uppsala. På kvällen umgicks vi med Emilie, Andreas, Ida och Kalle blev lugnt kollade lite tv och pratade bara.

I söndags blev det bio med Daniel, Emilie, Ida, Andreas och Kalle vi såg Wall street, money never sleeps och ja den kan jag verkligen rekomendera. Kan ju bara säga att jag verkligen vill tillbaka till New York nu nu nu. Men som sagt så vill jag åka dit antingen på våren eller sommaren så vi får se när jag gör en comeback till the big apple.

Resten av veckan så har vi shoppat en hel del. Varit både på stan här i vässan men även i eskilstuna. Men jag har insett att jag inte ens gillar tuna park och eskilstuna längre, dem har aldrig något jag vill ha. Har dem ens någon butik som vi inte har nu? efter att igor gallerian har öppnat. Nej tråkigt att det blivit så..

Igår kastrerade vi även Nisse, hemskt var det. Vi lämnade honom hos vetrinären kl 08.00 på morgonen och hämtade han vid 14.00 när vi kom hem så var han väldigt vinglig och gick in i allt stolar, skåp osv. Men sen så gav han upp och gick och la sig och sov i stort sätt hela dagen. Nu idag mår han bra och är sig själv som tur är.

Just nu sitter jag hemma hos Daniel och ser på idol och myser med Nisse. Idol är tråkigt, blä!

Förresten fick reda på idag att min syster åker till LA i morgon och blir där i 6 eller 8 v för att gå på en skådespelar skola. Hann inte ens säga hejdå ju!