söndag 10 oktober 2010

10/10

Känner att det är så mycket jag vill skriva, så mycket jag vill få ur mig men samtidigt så är det här en offentlig blogg som läs av människor som jag inte har en aning om vilka det är. Så känns inte så bra att öppna upp sig för mycket, jag får helt enkelt köpa mig en bok eller något där jag kan skriva mina innersta tankar.
Ikväll har jag en sådan kväll då allt bara känns hopplöst är trött på i stort sätt allt. Jag är trött på västerås, jag är trött på att det inte finns något att göra, jag är trött på folket, jag är trött på mitt magsår, jag är trött på att jag inte vet till 100% vad jag vill göra med mitt liv så ja jag är i stort sätt trött på allt. Jag känner att jag måste komma bort ett tag nu, så nu ska jag logga ut från fittbloggen lyssna massor av oskar linnros låtar och kolla på någon resa sedan ska jag somna i daniels famn.. Hörs!