söndag 24 oktober 2010

24/10

Idag firar jag och daniel hela 18 månader tillsammans och om jag ska vara ärlig så blir jag bara kärare och kärare för varje dag som går det stannar som aldrig upp. Vi är inte heller bara ett par utan också bästa vänner som delar allt med varandra. Umgås jämt gör vi också för er som inte redan märkt det, haha.

Våran 18 månaders dag spenderade vi med en massa gos, mat och film. Presenterna tar vi imorgon då vi inte hade en aning om vad vi skulle köpa till varandra men något fint ska jag ge min käresta.

Vi har även beställt hem en massa resekataloger ikväll så hoppas dem kommer i veckan för då ska vi leta resa.

Nu ska vi se ännu en film och sedan sova eftersom min man ska upp tidigt och slita på sitt jobb. Jag däremot ska bara ha en lugn dag imorgon med lite film och sedan kanske umgås med mamma på hennes lediga dag sen måste jag nog även ta mig i kragen och göra klart mitt rum därhemma.

nej nu måste jag sluta, ser knappt vad jag skriver är så sjukt trött.