onsdag 27 oktober 2010

27/10

Sitter i soffan och kikar lite på tv finns dock inte så mycket att se på så jag kikar runt lite på datorn istället.

Idag är jag glad eftersom daniel är hemma med mig eller ja han är sjuk så det är ju inte så kul men jag får iaf sällskap och det är ju inte helt fel. Eftersom han har gått och blivit sjuk så blir det ett relativt lugn dag han ska dock klippa sig klockan 5 så tar väl en tur på stan innan det. Jag känner även att jag vill bättra på brännan men egentligen så vill jag inte sola solarium eftersom jag inte vill få min första rynka om några år och sedan vill jag inte heller gå och få cancer. Men det finns ju andra sätt att bli brun på så ja vi får helt enkelt se om det finns någon tid till det under dagen.

Såg förreten gossip igår och kan ju säga att det är nära nu eller ja jag är nöjd iaf. Men bättre kan det bli come on! Känner att jag behöver ringa hanna nu och prata om gossip i 2 timmar som alltid, haha. Jag förstår inte hur en serie kan ta upp en sån stor del i ens liv helt sjukt när man tänker på det. Men min passion för gossip är stor. Men som sagt utan chuck och blairs kärlek skulle det inte vara hälften så bra!

Igår var det förresten precis en månad tills jag äntligen blir 20, yey!