torsdag 21 oktober 2010

21/10

Ligger i sängen med daniel och ser lite på veckans kanin, har inte skapat mig någon åsikt om programmet än medtanke på att det inte pågått mer än i typ 20 minuter.

Dagen har jag spenderat med mamma, vi tog en tur på hälla och sedan blev det även storhandling på maxi så nu finns det massor med nyttigheter att äta här hemma. Vi åkte även förbi ängsgärdet på vägen hem och hyrde 2 filmer, killers och någon mer som jag inte minns namnet på men det var någon thriller med pierce brosnan iaf. Killers har jag hunnit sett och ja den var faktiskt över förväntan, så den rekomenderas. Den andra filmen får jag ta och se med daniel imorgon kväll för ikväll ska vi hinna se nya avsnittet av one tree hill och criminal minds.


Nu ska jag fortsätta se på veckans kanin.. hörs!