fredag 8 oktober 2010

8/10

Ikväll har jag och Daniel en riktig myskväll. Vi har ätit en supergod middag blev tacolasagne, sett en halvtimme på idol och sedan på filmen ps. i love you och ja självklart har jag gråtit floder. Det är verkligen en av mina favorit filmer så sjukt bra men även så sjukt sorglig.

Tänk vad hemskt att förlora den man älskar helt plötsligt? jag skulle personligen aldrig överleva om daniel togs ifrån mig. Jag vet vad de flesta tänker nu när de läser detta " kom igen tjejen du är 19 år" men helt seriöst våran kärlek till varandra, vårat förhållande är inte som alla andras, det är något speciellt. Vi är helt klart oslagbara, kan inte tänka mig en dag utan honom. Oj nu blev det kärleksfullt här i bloggen, mjaa jag är en tönt.


Jag och Daniel köpte en varsin ny tv idag, perfekt investering tills vi flyttar ihop vi har pratat lite om lägenheter nu och kollat lite så nu gäller det bara för mig att få ett FAST jobb. Men det ska sökas lite i veckan så det ska jag nog kunna ordna. Men nu är det bara en liten sak jag behöver till och det är en box eller något till mitt rum så jag kan få upp alla 500 kanaler som vi har därnere i vardagstummet till mitt rum och till min nya tv.

Nej nu ska vi kika på paradise hörs, tack å hej!