måndag 12 oktober 2009

01.47

Nu är klockan 01.47 och jag kan inte sova, det som stör mig mest är jag ska upp tidigt i morgon. Jag och Daniel ska hem till honom i morgon och göra om hans rum. Daniel ligger brevid mig och är lite smått irriterad just nu..

Dagen har spenderats med Daniel. Vi vaknade upp hemma hos honom runt 13.30 då åkte vi till hans pappa och han fixade lite med sin bil, installerade nya högtalare osv. Jag satt då och kollade på tv under tiden. När han fixat och donat klart så åkte vi hem till mig och var hundvakter tills mamma slutade jobba klockan 22.00. Sen har jag tvingat honom att se desperate housewifes med mig osv.

Just nu fick jag flashbacks från i sommras när jag jobbade på pappas jobb ( Balfour Beatty något ingejörs grejs med tåg) jobbigt var det att komma upp på morgonarna. Men nog klarade jag det iaf, ändå skönt att liksom få börja när man vill, för jag fick ju som bestämma mina tider själv:).

Nej nu ska jag kura in mig i daniel och bli lite varm och känna mig älskad:)