onsdag 7 oktober 2009

Gårdagen.

Det blev en mycket trevlig dag i stockholm igår med daniel men som sagt så har vi ju trevligt vad vi än gör. Vi kom till stockholm runt 11.00 och så gick vi runt och kollade lite i affärer och jag kollade även ut vad jag skulle köpa. Sedan träffade vi min kusin karin och gick och tog en kaffe, trevligt vi pratade om mycket och hon och daniel bekantade sig med varandra. Hon berättade även att hon nu kanske även får en lägenhet på östermalm, skönt. Som sagt stolt över dig kusin vitamin, snacka om att ha gjort något som inte många andra har, först dansat i New york i nästan ett år och sedan åka hem till sverige flytta från umeå till sthlm, (vilket är en mycket bra bit för er som ej vet det) och komma in på danshögskolan, mäkta imponerad måste jag säga.

Efter vi fikat med kusinen så gick jag och köpte det jag kollat ut, blev inte så mycket så hade till och med 1000 kr när jag kom hem, så gjorde totalt av med 1700 igår, inte så farligt. Jag köpte ett linne, en tröja, två halsdukar, hår, tights och en tröja till min kära pojkvän.. När vi kom hem till vässan igen åkte vi hem till daniel, han satt sig vid datorn och jag låg i sängen och kollade på gamla kort med filli från när dem var små, misigt.

Justja jag har ju även gått och blivit mörkhårig. Vet inte riktigt om jag är nöjd eller inte, vissa stunder är jag det men vissa inte, men blir säkert bara bättre för varje dag som går..

Snart kommer daniel och då ska vi åka ner på stan hade jag tänkt, han vet bara inte riktigt om det än, ha ha, så hoppas han slutar från sitt jobb någon gång.

Idag har jag tillbringat min dag med att ja, bli hemskjutsad av daniel klockan ca 06.30, gissa om jag var trött? När jag kom hem somnade jag om till kanske klockan 10-11? Sedan sett massa serier hela dagen, Lat får man vara, bara det inte går till överdrivt.

Nästa vecka då börjar jag springa igen, känner att sen jag la av med fotbollen så har konditionen blivit sämst men vi får väl se vad jag kan göra åt det. Men som sagt så gillar jag att springa bara man har musik i öronen.

Daniel you make my day<3