fredag 16 oktober 2009

Dags för fredagsmys!

Idag är det fredag och jag är sjuk, känns väl inte så jätte kul. Just nu ligger jag
i vardagsrummet och tar hand om hundarna för kaklaren är här och kaklar köket,
mamma är hos frisören och färgar och klipper håret och pappa jobbar så då fanns det bara jag som hade tid för dem små liven. Nu tänkte jag ta och slå på några avsnitt av nya säsongen av one tree hill, slutade ju se på det ett tag för tyckte det blev dåligt men nu gillar jag det igen, JUST love it.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men jag och daniel har pratat lite löst om att åka till eskilstuna city och tuna park och shoppa, men får se vad som händer måste ha pengar till frisören nu också eftersom jag har bestämt mig för att bli blond igen och det tänker mamma inte betala eftersom hon nyss gjorde det och jag ångrade mig. FAN!

På söndag ska hundarna åka till klipptanten och klippas, söta kommer dem bli! Puss