söndag 11 oktober 2009

Lördag/Söndag

Lördagkväll: James och Catie anlände till Daniels place runt halv åtta, precis då så skulle jag och daniel ut i köket för att äta men dem roade sig själva en stund. Under middagen satt jag och Daniel och pratade med filli om olika saker, hon är så söt och hon gör mig alltid lika glad, hon berättade då för mig att jag är daniels bästa flickvän någonsin. Efter vi ätit en mycket god middag som daniels mamma hade gjort så följde filli med oss in till james och catie som satt och väntade i rummet. Fotbolls matchen kan jag tyvärr inte säga så mycket om mer än att jag skämms över att vara svensk just nu.. Jag satt även och pratade med filli den mesta tiden så daniel fick spunk på oss och bad oss "hålla käften", haha. Efter fotbollen åkte jag,daniel, james och catie iväg för att tvätta daniels bil osv.. Jag och Catie tog då en doubi och pratade om mycket viktiga och störande saker. Sedan åkte paren hem till varsitt hem och sov, jag och daniel såg på film och hade mysigt som vi alltid har.


Idag så har jag varit med daniel OCH ja jag vet att det kanske låter som att vi är med varandra mycket och jag måste erkänna vi är med varandra så mycket vi kan. Det är inte heller något jag skulle vilja ändra på för jag trivs som det är nu. Efter vi sett lite film så åkte vi hem till mig och tog ett skönt,välbehövt bubbelbad. Ikväll har vi ätit mat och kollat tv, nu ska vi krypa ner under täcket och kramas för det känner jag att jag behöver, haha