fredag 2 oktober 2009

Fredag.

Sista dagen på praktiken idag, känns tråkigt faktiskt och det är inte någon gång jag känt att det är tråkigt att sluta på en pratik, annars brukar det mest kännas som en lättnad. Jag var där från 9.00 - 11.00 sen fick jag gå hem. Gav min handledare en present för det tycker jag man kan göra, speciellt när man har haft en sån bra som jag faktiskt haft. Även jag fick saker, av min handledare ett presentkort på h&m 300 kr. Sedan fick jag även saker av några som brukade besöka mötesplatsen. Känns iaf som om jag gjort det jag skulle och att jag uppskattats.

Är ju fredag och ikväll blir det utgång med Joanna, länge sen nu men ska bli riktigt trevligt. Sedan tillbringar jag natten hos min kära pojkvän.

Nu blir det stan med daniel, ska köpa lite nya kläder och alkohol ska inhandlas.

Tataaa