söndag 25 oktober 2009

6 månader.

Igår var det den 24 oktober och det betyder att jag och daniel firade våran 6 månaders dag. Hela dagen var awesome och den tillbringade jag med Filli vi var på hälla och sedan så åkte vi hem till mig och vi pratade och hon hjälpte mig med presenterna jag skulle ge till Daniel, haha gullefia. Klockan 18.15 kom Daniel och plockade upp oss och vi släppte av Filli och jag och Daniel åkte hem till Daniels pappa som inte var hemma denna kväll för vi skulle få vara lite ensamma. Vi lagade mat, den godaste maten enligt mig, färskpasta med rostbiff och sen en slags sås som rostbiffen ligger i. Och nej det är ingen rostbiff som man har på mackor utan man steker den först sedan så låter man den ligga och puttra i såsen. Efter vi ätit så såg vi på film, bubblade och sedan mer film sedan tog vi en tur i bilen, sedan hem till mer film och sedan blev det sängen.

Presenterna vi gav varandra var, Daniel gav mig en resa till huvudstaden där vi ska bo på hotell, shoppa och sedan gå ut och äta och dagen efter väntar ännu en överraskning sedan hemresa. Längtar väldigt mycket till den här dagen, jag får även bestämma när det ska ske men jag vill ändå spara den lite så jag har något att se fram emot. Jag behöver inte heller ta med några pengar överhuvudtaget eftersom Daniel tydligen ska betala allt, känns lite fräckt men är ju en present som sagt. Av mig fick han först en jeansskjorta som han har a thing för just nu, när vi går i affärer låter det ungefär såhär, Jeansskjorta, jeansskjorta, jeansskjorta jag måste ha en jeansskjorta. Men nu har han två så nu kanske han inte behöver leta efter flera. Sedan fick han även en bok som heter En kärlekförklaring en bok där man fyller i frågorna som står i boken. Jag hade även framkallat massa bilder så satt i lite bilder också från västkusten, Rhodos och våran vardag, han blev jätte glad och jag var mycket nöjd.


Idag har vi kollat på tv,film och bara haft mysigt som vanligt. Jag älskar att vara i ditt sällskap daniel! Ikväll blir det film och mer mys är trött och mycket förkyld.