onsdag 14 oktober 2009

Signe&Daniel

Tänkte ta och berätta hur jag och daniel hamnade vart vi befinner oss idag. En lång och krånglig historia.
Första gången vi riktigt sågs var studenten 2008 alltså snart 1 & ½ år sen den 5 juni och datumet minns jag för att det var när 89.orna tog studenten. Vi träffades iaf i vasaparken, kysstes och sen hände inget mer eller jo han ringde mig några gånger på natten men jag valde att inte svara. Sedan hördes vi ej mer förrän han la till mig på msn i typ december 2008, vi flörtade lite oskyldigt men inget mer än så. Sedan i början av februari 2009 det var då vi började umgås medtanke på att hans bästa vän simon träffade min bästa vän Denise. Daniel och Simon hämtade upp mig och Denise mitt i natten tror det var den 18 feb eller något sånt. Vi åkte hem till Simon alla 4,

såg på eden lake, jag och Daniel låg och kysstes men inget mer än så hände. Det gick några dagar och varken jag eller daniel var speciellt intresserade av varandra, därför berättade denise för mig att han hade tjej? och jag fick en chock eftersom jag inte vetat något och kände mig elak och dum eftersom otrohet är det värsta jag vet. Jag och Daniel träffades då inte på ett tag, någon gång på fyllan och vi dissade varandra båda två. Om vi säger såhär han ville ha mig när jag inte ville ha honom och tvärtom. Så blev väl någon kyss någon gång ändå. Sedan en kväll när han varit och åkt skidor och jag varit i New york i en vecka( sportlovet ) så träffades vi en kväll på stan och jag var då med joanna vi hängde med hem till simon med Daniel, simon och james. Först hände inget speciellt men sedan blev det fyllemys, om vi säger så:p. Dagen efter var vi båda anti varandra, och jag kände mig ännu en gång så otroligt elak. Det gick några dagar sen träffades vi igen, pratade och blev vänner som kramades, mös och pratade om det mesta. Någon vecka senare berättade han för mig att han en lång tid velat dumpa sin tjej men inte vetat hur, jag sa till honom att det är lika bra att säga som det är, känner man inget så gör man ju inte det? att han skulle göra det han själv ville. Jag brydde mig inte så speciellt mycket eftersom jag och daniel hade bestämt oss för att hålla oss på en vänskaplig nivå fast man som kunde kramas, pussas osv, det bestämde vi medtanke på att vi inte ville ha något förhållande någon av oss. Han dumpade sin tjej och det gick några veckor vi var i stort sätt med varandra varje dag. Den första tiden spenderade vi tillsammans med Denise och Simon vi var liksom som en fyro, och hade mycket roligt ihop alla 4. Sedan bodde jag och frida hemma hos daniels pappa med daniel och simon i någon vecka eller några kanske det var. Ju mer tiden gick desto mer började vi känna för varandra vi började umgås mer och mer ensamma och den 24 april så blev vi tillsammans även fast vi båda sagt att det aldrig skulle hända. Efter krocken på valborg blev det mer och mer uppenbart hur pass mycket vi faktiskt tyckte om varandra. Sen i början av maj så har vi sovit tillsammans varje natt förutom natten till studenten, jag kan inte tänka mig en natt utan mig alldeles egna teddybjörn.
Daniel Axelsson, jag fullkomligt avgudar dig, du är verkligen något speciellt. Oavsett vilket humör jag är på eller hur jag känner mig så behöver jag bara börja tänka på dig så blir jag genast glad igen. Du får mig liksom att fungera som ingen annan person någonsin har fått. Allt med dig är perfekt och jag vet att man säger "en gång otrogen alltid otrogen" men jag tror faktiskt inte det om dig. Alla människor kan förändras, otrogen är man bara om man inte älskar personen och jag kan känna att det du säger mig är sant. Jag kan se en framtid med dig efter bara snart 6 månader jag vet att det låter sjukt i andras öron men du förstår vad jag menar. Vi är som handen i handsken. Vi är helt enkelt ment to be, och det kan ingen förstöra. Även fast vi har folk som gång på gång försöker så kommer dem aldrig lyckas. Jag är bara glad om vi kan hålla dem sysselsatta med något för resten av deras liv. Big love to you baby, du är klockren helt oslagbar.
This is what real love is about.