onsdag 28 oktober 2009

Tjejer & ex

Rihanna - Russian Roulette.
Jag är så otroligt trött på alla tjejer som försöker förstöra mellan 2 kära människor. Varför? Ser dem något nöje i det hela? visst vissa lyckas och får ett ligg eller kanske fler? men tillslut tjejer, vem är det killen i slutändan väljer och sedan går hem till? Det finns flera 1000 andra killar varför just välja dem som är upptagna, jag själv tycker det är tragiskt. För vissa par har inte så starka förhållanden så det kan förstöra så mycket bara en tjej ringer och har sig. Som tur är så vet jag och Daniel iaf vart vi har varandra annars hade det nog blivit svårt för oss båda. En sak till som jag stör mig på som ändå hör till ämnet, är ex som inte kan släppa taget jag vet flera stycken och blir alldeles mörkrädd. Om ens ex har skaffat en ny, GET OVER IT. Vissa sjunker så jävla lågt och skämmer till och med ut sig själva . Jag har sett så många crazy ex i min omgivning på senaste tiden så man blir nästan rädd. SÅ återigen till alla ex SLÄPP TAGET, han tar inte tillbaka dig.

Idag blir det mys med Daniel likaså ikväll. :D.. :D