fredag 23 oktober 2009

Dags för fredagsmys.

Klockan är 23.19 nu och jag är hemma hos Daniel, vi har det mysigt som vanligt. Vi ska snart slå på en film som heter undergången, någon slags andra världskrigs film.

Idag har jag varit på rudbeck och hämtat ut mitt slutbetyg som jag har väntat på sen jag gjorde praktiken för några veckor sen. Fick även reda på att jag får studiebidrag för den månaden som jag gjorde praktik så typ 1050 kronor extra antingen denna månad eller nästa, look forward to it.

Nu är jag förresten blond igen, och känns mycket mycket skönare. Trivs bättre som blondin så nu ska jag skippa brunt hår för all framtid tror jag.

Imorgon firar jag och daniel 6 månader det ska firas med att vi ska vara hemma hos hans pappa och laga mat,bubbla och se någon film bara han och jag. Då ska han även få sin present som jag fipplat med i flera dagar nu, och jag ska tydligen få något av honom undra vad?

I december ska jag även med Daniels familj och åka skidor i sälen, snowboard är kanske inte min starka sida men jag känner att jag förmodligen kommer välja brädan. År och dagar sedan jag åkte senast ska bli kul att se hur bra det kommer gå, haha. Jag är mest för afterski jag det är det jag föredrar.

Nej nu ska jag krypa ner under täcket med daniel eller först ska vi bada.