onsdag 11 november 2009

11/11

Vaknade precis upp bredvid min andra halva, finns ju knappast något bättre. Vi började genast spåna på vad vi ska göra idag men vi har inte kommit fram till något än tyvärr, så vi får helt enkelt ta dagen som den kommer och se.

Inatt kollade vi på tv och helt plötsligt kommer Beyonce på mtv och båda blir irriterade, alltså nej usch inte min musikstil för 5 öre, klarar helt enkelt inte av människan. Likaså Daniel han tyckte att hon är typ sämst, har ett stort ass och är allmänt irriterande. Vi bytte kanal och då började vi prata flygplan eller resor typ, då Daniel helt plötsligt från ingenstans ba, GUD vad jag hoppas att det planet störtar eller något, haha och förståelse har jag faktiskt!

Nu ska jag gosa lite med Nisse för han har fått tokspel hör jag, haha!