måndag 16 november 2009

17/11

Klockan är 03.33 och jag är inte det minsta trött, men nu ska jag och Daniel iaf mysa till en film så vi kanske blir trötta någon gång. Behöver nästan sova snart medtanke på att vi ska upp senast 9.30 i morgon eftersom vi ska hem till mig och vara hundvakt under dagen, yeey. Jag saknar mina hundisar så det ska bli mysigt. Köket och resten av renoveringen är nog klar nu också så det bore ju skönt, kanske slänger upp en bild på det i morgon om jag kommer ihåg.

Jag vill bli brun igen, man är så hemsk när man är vit tycker jag iaf. Jag vill bara gräva ner mig själv någonstans för vad jag än gör så känns det som om jag ser lika sjuk ut ändå. Men snart så kommer jag vara brun igen ska ni se. Hittade de 4 senaste årens solrese bilder det var det som fick mig att inse hur mycket snyggare man är när man är brun, hittade dock ingen från spanien - 07, dem är ju som sagt raderade.
Korfu 2006

Zakhyntos 2007

Alanya 2008 Rhodos 2009