torsdag 19 november 2009

20/11

Nu har jag och Daniel suttit och pratat kroppar i sådär en kvart eller så. Vi är totalt överens om vad som är snyggt respektive fult. Det är helt klart snyggast som tjej att vara smal, som kille kanske det inte är snyggast att vara jättesmal, men Daniels kropp är precis det jag menar den är enligt mig den perfekta killkroppen. Jag är inte så mycket för alldeles upp pumpade kroppar tycker bara det ser hårt ut och att det nästan är lite mesvarning, för tanken slår mig alltid när jag ser någon uppumpad jävel, har dem inget annat för sig, inget liv? Sedan gällande tjejer är vi helt överens om att det fulaste som finns är "biffiga" tjejer, fast det finns även något fulare enligt oss och det är tjejer med stort ass, alltså ni vet såna som har typ J.lo eller Beyonce rumpa. Allvarligt om jag hade en sån rumpa skulle jag fan heller vara stolt snarare skriva in mig på fettsugning så fort som möjligt och sen även svälta mig själv. Jag fullkomligt hatar fett och jag skulle dö om jag hade ett big ass då kan man ju hänga sig i taket direkt nej men allvarligt det är enligt oss äckligt iaf. Nu menar jag inte att bara för att man har en stor rumpa att man ska fettsuga sig men alltså det är vad jag personligen skulle gjort. Jag tål helt enkelt inte fett och jag mår illa av att tänka på hur fett egentligen ser ut, för alla har väl sett på program när folk blir fettsugna, sånt får mig att må riktigt illa då kan det ta en dag för mig innan jag äter igen, usch!
Nog snackat om det.. nu blir det ett nytt avsnitt av despan sedan sova är sjukt trött.


EJ SNYGGT!
Snyggt!