söndag 15 november 2009

16/11

Klockan är nu 00.32 och söndagen har gått över till att bli måndag. Nu är det ny vecka och nya tag, kommer bli underbart.. Någon dag i veckan åker jag och Daniel förmodligen även till gustavsvik och badar, mysigt. I morgon ska jag lägga upp ett schema för den här veckan, är taggad till tusen och visst kanske är tufft i början men jag tror jag kommer lyckas. Jag är envis och ger sällan upp! Roligare om man gör det tillsammans med någon också, och jag har ju min Daniel. Tyvärr tänker jag inte säga nu vad det är jag menar men kanske inte är så svårt att lista ut. Kommer märkas i det kommande inläggen vad det är jag håller på med, gäller att läsa mellan raderna som sagt.

Just nu myser jag och Daniel till criminal minds, men det är paus därför skrev jag ett litet inlägg. Vi har även sett på ensam hemma 1 & 2, snacka om att jag har julstämmning nu, jag längtar oerhört mycket.
Bilder från julafton 2008.