onsdag 11 november 2009

11/11

Kom hem från hälla för ett tag sen och nu ligger jag i daniels säng. Väntar på att min kära syster matilda ska logga in på msn eftersom hon skulle ha en massa bilder, hon är nu 4 minuter sen och jag blir galen, det är inte lätt när hon bor på andra sidan jorden, nämligen i New York.

Hittade förresten inte tofflorna jag var på jakt efter idag, mycket tråkigt. Känner mig nere och arg så ikväll får jag söka på internet om jag hittar de perfekta dun tofflorna, vore så mysigt om jag hade dem när vi är i sälen och bara gå och mysa omkring i. Men vi får väl se helt enkelt om jag kan trolla fram ett par tills dess.

Blev tacos ikväll som Åsa hade lagat, mycket gott. Länge sen jag åt det nu.

Nu har jag klickat hem lite kläder från H&M, kunde inte motstå. Yeeeey!

Nu väntas mys med daniel, och sedan en tur för att hämta mina saker som joanna har. Har saknat kameran och ipoden väldigt mycket det andra inte lika mycket, haha!