måndag 2 november 2009

I dont care what they say, i'm in love with you.

Dagen har spenderats med min allt för underbara pojkvän. En kille med humor, älskar att vi alltid kan ta saker med en klackspark och alltid göra om det mest negativ till det possitiva. Jag är så grymt glad för att jag har dig vid min sida varje dag, att jag varje dag får somna och vakna upp brevid någon som verkligen älskar mig så som jag älskar den. Du är en riktig guldklimp som Frida sa till mig den kvällen jag insåg hur mycket jag faktiskt tyckte om dig den kvällen då vi blev tillsammans. Folk kan säga exakt vad dem vill, göra vad dem vill för när jag väl tänker efter så rör det mig faktiskt inte ens i ryggen. Jag vet vart jag har dig, du vet vart du har mig, jag vet vad jag känner för dig, jag vet vad du känner för mig, jag litar på dig, du litar på mig. Med dem punkterna i ett förhållande så behövs det inte så mycket mer vi kan gå igenom berg tillsammans älskling. Puss på oss!

Våra planer inför morgondagen är oslagbara, jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går
Daniel Axelsson!

Idag måste jag även ge en eloge till mina alltför underbara vänner, ni ställer alltid upp för mig i vått och torrt så som jag även ställer upp för er. Jag finns här för er 24 timmar om dygnet. Men dagens eloge går iaf till, Hanna, Emilie, Denise och Frida!

Kärleken till vissa låtar rostar dock aldrig.