lördag 21 november 2009

21/11

Igår blev det som sagt utgång med Daniel, Emilie och James, det blev en trevlig kväll. Men som jag mår idag, så kan jag ärligt säga att jag ångrar att jag inte låg hemma istället. Just nu känner jag att jag aldrig mer vill dricka en droppe alkohol. Jag och Daniel var iaf på krogen i ca 1 timme medtanke på att min kära pojkvän gått och blivit mer lätt påverkad än var han var förut, men det kan ju bero på att han äter som en liten mus nuförtiden. När vi dragit ut från krogen tog vi en taxi till Denise som bor i stan fråga mig inte varför? eller jo för jag hade så sjukt ont i fötterna har blåmärke mitt på foten vet ej vad jag har gjort. När vi var framme hos Denise så stod vi och ropade på henne men hon öppnade inte så vi gick till framsidan och provade lite koder till porten eftersom den hade vi såklart glömt, men så helt plötsligt så kommer jag på koden och jag blev imponerad att jag kunde knäcka den på fyllan. När vi gav upp och insåg att hon inte var hemma så tog vi en taxi hem till Daniel och där försökte vi fixa skjuts för att kunna åka och köpa mat men ingen kunde så då lagade vi våran mat, stuvade makaroner och korv. Sedan så mös vi och somnade ca klockan 08.00. Idag har vi inte gjort något speciellt vi vaknade runt 16.30 och vi hade bestämt igår att jag, Daniel och Filli skulle ha myskväll ikväll. Så vi 3 åkte och köpte pizza, sedan har vi ätit godis sett på madicken och sedan nu ska vi lägga oss och sova, filli ska sova inne hos oss i natt så det kommer bli mysigt.

På fredag ser det ut att bli yttligare en utgång medtanke på att då blir det födelsedagsfest för mina nära och kära, puss på det!