söndag 8 november 2009

A cousi day.

Nu ligger jag i sängen med daniel med datorn i knät, kände att jag borde skriva ett blogginlägg om min trevliga dag.

Dagen började med att klockan ringde 10.30, ingen av mig daniel eller filli ville gå upp och stänga av den så den kunde gått stå där och ringa ett tag. Efter en stund fick Daniel nog, gick upp och stängde av den. Jag låg och pratade med Filli som även denna natt fick sova på golvet, medans daniel fortfarande inte ville gå upp på riktigt än. Tillslut gick vi alla upp och Daniel och jag hoppade in i duschen, mysigt. Vi alla gjorde oss i ordning sedan käkade vi frukost även fast ingen av oss egentligen gillar frukost, men vi kände att vi borde ladda inför en lång dag.

Sedan bar det av anledningen till att vi först skulle till stockholm idag var för att Daniel när han fyllde 20 fick en present av sin mamma och Ove att han skulle få prova flyga ett stridsflyplan fast i en simulator eller hur jag nu ska förklara. Daniels pappa hängde även med och skulle prova. Med alla platser i bilen fyllda bar det av mot huvudstaden, jag och Filli spelade spel och satt och kastat slängkyssar till folk som körde förbi, och herregud så vi skrattade båda hade kramp i magen och kunde knappt andas. När vi kom fram till stockholm så visade det sig att det för det första låg i årsta och för det andra fanns inga affärer och för det tredje vad skulle jag och filli ta och hitta på? När Daniel började flyga så drog jag och Filli och kollade in det lilla samhället, haha och jag kan ju inte säga att det fanns mycket typ 2 pizzorior, ica, lidl och nå djuraffär. Vi gick iaf in på en pizzeria och satt oss och åt, det var mysigt, vi skrattade så vi fick kramp i magen. På vägen tillbaka så gick vi och skojade och pratade, Filli som är min låtsas lillasyster som vi har bestämt idag, bad mig även att lova att jag och Daniel aldrig skulle göra slut, för det skulle hon inte överleva sa hon, visst är hon sweet? jag vet!!
Blir så glad när hon säger att jag är den bästa tjejen som finns!

När vi kom tillbaka satt vi och kollade de sista minutrarna sedan så bar det av till pizzerian där dem andra också skulle äta middag, haha så vi fick skamset gå in där igen som om vi skulle äta ännu en gång. Men åt gjorde vi inte vi satt och spelade kort och skrattade. På vägen hem spelade vi lusen en gång sedan så somnade vi.

När vi kom hem till Vässan igen så åkte vi hem till Daniels mamma och så såg jag, Daniel och filli på ensam mamma söker och störde oss på hon som inte valde någon, skumt. Schysst att ta upp någon annans plats liksom.

Imorgon tar jag och Daniel en tripp till Tuna park och eskilstuna för att shoppa, det vi är bäst på. Jag älskar dig och för varje dag blir jag mer och mer säker snart borde det inte gå att bli säkrare. Det spelar ingen roll vad folk snackar för skit du är den bästa pojkvännen man kan ha och ingen kan veta hur vi har det. Tack för att du är den du är och för att du får mig att känna såhär.

Nu väntar film med min perfekta pojkvän, puss på alla sura människor.