söndag 22 november 2009

22/11

Något som kan göra mig så otroligt arg är när någon sårar en person som jag bryr mig om, det kan vara en bästa vän, en vän, en pojkvän, en bekant bara det är någon som jag bryr mig om. Idag fick jag ett samtal av min bästa vän som inte bara var ledsen utan även arg, jag kan ta att folk snackar om mig, gör saker mot mig men fan inte om och mot folk jag älskar. Jag önskar att jag kunde vara med personerna jag älskar hela tiden alltid finnas hos dem så fort något ont händer dem. Men det vet ju alla att det inte fungerar så man kan inte vara med alla personer samtidigt. Men jag är så arg och upprörd över hur vissa människor fungerar? alltså om man ser sig själv som vackrast, snyggast och bäst så får man helt enkelt skylla sig själv att man någon gång slår i huvudet och inser att så inte är fallet, det finns alltid någon som är bättre, snyggare och smalare än dig, som har allt det du vill ha. Men nu tillbaka till det samtalet som jag fick av min vän idag, det jag vill säga till dig älskade vän är att, hon inte har någon som helst rätt att säga något sånt till dig, du gör vad du vill, när du vill och med vem fan du vill. Hon har ingen rätt att säga något dumt till dig bara för att du har allt hon vill ha, är allt hon vill vara och för att alla föredrar dig före henne hon känner sig endast hotad. Jag hoppas att hon läser detta och tar åt sig faktiskt. Men som sagt ingen behandlar dem jag älskar dåligt, hänt för mycket sånt på sista tiden och nu har jag fått nog. tjejer (eftersom alla fall som jag varit med om har varit tjejer som betett sig illa) väx upp, hitta någon hobby istället för att försöka förstöra för andra, varför kan man inte bara glädja sig åt andra.

F U