lördag 14 november 2009

14/11

Kom nyss hem till Daniel igen efter att vi tillbringat dagen hemma hos Sanna, en riktigt trevlig och lyckad dag. Vi åt mat och lekte med Gustav sedan åkte vi ut till stallet och kollade på julle, jag som är rädd för hästar gömde mig snabbt bakom Daniel som även han är rädd för hästar. Tillslut stängde vi in oss i boxen snett mittemot medans Julle stod utanför och Sanna visade oss att han kunde gå igenom en smal dörrkarm in till ett annat rum, något skillad häst faktiskt. Sanna frågade mig om jag inte skulle rida, men nej inte än det fick räcka med en klapp på nosen denna gång.

Nu är vi hemma och ska laga mat, tacos blir det denna kväll. Snart är det även sälen och jag längtar faktiskt ska bli skönt att komma bort från vässan ett tag.

Gah baby,
we made it, we´re the worlds greatest!