fredag 13 november 2009

13/11

Idag är det fredag igen, veckorna går så sjukt fort men är väl för att jag har så kul. Är ju med Daniel 24/7 och vi har alltid en massa kul att göra. Vaknade nyss och Daniel började damsuga sitt rum inte för att det behövdes men han kan ju stå och damsuga ett damm fritt rum om han vill det. hans nya rum är väldigt fint btw, jag gillar det skarpt han är mycket duktig på det där med inredning. Vi har redan planerat hur det kommer se ut i våran lägenhet när vi flyttar hemifrån, jag längtar kommer bli så jävla kul. Fast på något sätt så känner jag ändå inte för att flytta hemifrån än, skönt att bo hemma älskar min familj så mycket, och jag och Daniel är ju redan sambos så spela roll om man bor själv just nu? Nu har vi liksom 3 hem där vi bor, haha!

I helgen är vi ensamma hemma och det ska bli mysmysmys, hans mamma och dem åker till Gotland och vi ska vara hemma och ta hand om Nisse såklart, våran bebis! Så vi kommer väl inte synas ute förrän på måndag igen för vi ska bara ligga inne och kramas.

Inatt berättade Daniel för mig om plan, JÄTTE intressant! Men en sak som jag kan hålla med honom om är att om man ska vara soldat eller vad det heter då ska man vara sån som flyger stridsplan, det är det enda jag tycker är något, annars är det meserier.

Nu ska jag packa ihop mina saker för nu ska vi åka till ett av våra andra hem, nämligen till Daniels mamma fast först förbi mig.

Det börjar även dra ihop sig till backstreet boys och sälen det kommer bli underbart, wie!

Jag älskar vintern, när man har en pojkvän att ligga
inne med, tycker synd om alla singlar.
Det är värdelöst att vara singel!