onsdag 4 november 2009

Nisse :)

Nu ska jag äntligen avslöja min och Daniels hemlighet. Vi har köpt en kattunge som vi nu döpt till Nisse. Han är svart med vita baktassar, vit haka och vit mage, gissa om han är söt?

Det hela började med att Emilie köpt en liten kattunge och då blev vi genast sugna vi med, så vi tog kontakt med en som skulle sälja sina katter. Idag åkte jag, Daniel och Filli till fagersta och hämtade den. Nisse är en riktig charmör, han är inte blyg utan otroligt nyfiken han trivs väldigt bra här hemma hos Daniel.

Jag kan fortfarande inte förstå att jag och Daniel numera har en kattunge, jag är kär pånytt. Har nu många djur som jag älskar, för man får ju absolut inte glömma, Lotus, Frasse och Daniels tidigare katt, Albin som är hos hans pappa. YEY är mycket lycklig idag.

Nu blire mys med Nisse och Daniel och 2 nya johan falk filmer!