måndag 16 november 2009

16/11

Idag tog jag och daniel en rejäl sovmorgon, när vi vakna kolla vi ut genom fönstret helt grått så vi la oss i sängen igen, såg på tv och bara mös. Sedan kom Filli hem från skolan och frågade om vi skulle med till Sanna, vi hoppade in i duschen och fräschade till oss lite och när daniels mamma kom hem så åkte vi alla ut till Sanna på en fika, det var mycket trevligt och Gustav är ju bara för söt!

I natt när jag och Daniel låg i sängen lyssnade vi på min ipod och låg och sjöng en massa låtar för varann, haha och OM vi hade kul. Så skönt att vi lyssnar på samma musik, att vi lyssnar på allt i stort sätt förutom typ, shakira och sen har vi ju Beyonce.. Nej usch verkligen inte något jag gillar.
Några låtar vi sjöng som jag minns nu var iaf;
Johnny Cash - Hurt
Lifehouse - Everything & broken
The sounds - Tony the beat
Band of horses - The ends not near & the funeral
Joseph Arthur - Honey and the moon
Gamla låtar är bäst.