tisdag 3 november 2009

Mys!

Snart ska jag och Daniel ta och åka till Emilie och umgås med henne och denise sen även den söta lilla kattungen hon köpte i förrgår. När jag träffade den igår blev jag som kär på nytt. Jag får använda mig av namnet gunvald på katten tills emilie har bestämt sig för vad den ska heta. Jag röstar på gunvald för han är ju snygg och tuff, och samma med katten så jag tyckte det skulle passa bra som namn på det lilla livet. Fast jag har ju självklart lite andra förslag också men dem orkar jag inte sitta och rabbla upp här för det skulle bli en lång lista. Ska försöka ta kort på gunvald idag så ni alla kan få se på en mycket söt liten kille!

Sedan efter vi varit hos Emilie åker jag och daniel hem till någon av oss och sover då ska vi även se på nya avsnittet av one tree hill, gossip girl, desperate housewifes och sedan antingen en beck film eller en halvny film som heter Ghosts of girlfriends past. Kommer bli lika mysigt som alltid, tillsammans är vi som lyckligast, pusss på oss!