torsdag 19 november 2009

19/11

Tandläkaren & synkontrollen gick bra idag så nu är papprerna inskickade så snart blir det körkort och en bil förhoppningsvis. Man får ju hoppas att mina föräldrar tänker vara snälla mot mig när jag varit så duktig och tagit kortet, för vad är det för mening att ha ett körkort om man inte har en bil? Men jag väljer hellre att inte ha någon bil överhuvudtaget än att ha en liten skrothög, usch nej.

Eftermiddagen spenderades med att jag och Filli spelade spel, haha fan vad vi skrattade. Jag tycker så mycket om den tösen, hon gör mig alltid så glad. Det hon säger till mig värmer verkligen, hon är söt den tjejen. Sanna, Crille och Gustav kikade även förbi och jag måste erkänna att när jag ser Gustav vill jag också ha en liten knodd men skulle aldrig falla mig in att skaffa en nu, för det går ju inte. Det får dröja några år innan jag känner att jag är redo för ett barn.

Nu ska jag och Daniel mysa till paradise hotel, vi avslutade precis att se på mammas pojkar eftersom vi missade det tidigare idag när vi var ute på äventyr med Denise. Så nu blir det att kramas med min gosiga pojkvän, love it!

Är förresten en vecka kvar till min födelsedag, trevligt. På fredagen den 27/11 blir det förmodligen även utgång med mina nära och kära. Så bli inte förvånad om det trillar ner en inbjudan i inkorgen snart.