torsdag 19 november 2009

19/11

Dagen började med att klockan ringde klockan 8.30 och då var det dags att bege sig till tandläkaren, tur att man har en så snäll pojkvän så man fick skjuts. Sedan åkte vi hem och sov igen, och denna gång ringde klockan 11.45 då var det dags att ställa sig i duschen och fräscha till sig. Sen nu blir det tandläkaren igen 13.20, fy. Har ingen tandläkar skräck men gillar inte att ha någon annans fingrar i min munn speciellt inte om dem inte använder handskar, mjaa det har hänt. Sedan efter tandläkaren så ska jag till optikern och göra sån där synkontroll som man måste göra för att få börja övningsköra, blä. Sedan åker jag och Daniel förmodligen hem till mig och hämtar ett spel sen ska jag spela spel med en sjuk Filli. Kommer bli great!

Snart är det min bday också, 19 år, snacka om att livet verkligen springer iväg. Men nu ska jag göra mig i ordning efter duschen, tataaa!

Filli och jag!